Odborný seminář
Komunikace s dlužníkem
Cíl semináře: Naučit se komunikovat s dlužníky. Umět rozlišovat různé typy dlužníků. Účinně reagovat na námitky dlužníků a řešit konfliktní situace. Zvýšit efektivitu vymáhání dluhů. Naučit se úspěšně odolávat manipulaci ze strany dlužníků. Obsah semináře: Specifika komunikace při telefonickém vymáhání dluhů. Struktura vymáhacího telefonického rozhovoru. Efektivní argumentace při vymáhání dluhů. Zvládání...
Odborný seminář
Řízení rizika – praktické zkušenosti
Teoretické modely řízení rizika podvodu Prevence podvodu Praktické příklady prevence podvodu z různých finančních institucí Detekce a vyšetřování podvodů Praktické příklady napříč finančním trhem Firemní kultura, leadership a jejich vliv na stav podvodů ve firmě
Odborný seminář
Interní audit a forenzní vyšetřování
Práce s riziky podvodu Šetření interního auditu se zaměřením na podvody Auditorské postupy pro vyšetření podvodu Forenzní vyšetřování
Odborný seminář
Fraud Management 1
Definice podvodů Indikátory podvodů Předcházení podvodnému jednání Zvládání rizikových oblastí podvodů Odhalování podvodů Práce s riziky podvodu
Odborný seminář
Vymáhání v retailu 3
Program: 9:00 – 10:30 Úvod, správa pohledávek collections management collections operations Strategie vymáhání pohledávek skórkarty pro vymáhání, Early Warning Systems risk based approach interní versus externí vymáhání testování strategií (Champion – Challengers) 10:45 – 12:00 Procedury ve vymáhání pohledávek nástroje vymáhání (telefonáty, SMS, osobní návštěvy) vymáhací kampaně a amnesty campaigns...