Event Kategorie: <span>Odborný seminář</span>

Již proběhlo

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů nabylo účinnosti 25.května 2018. Důležitost sledování výkladové a rozhodovací praxe úřadů, relevantní judikatury a přístup významných správců a zpracovatelů osobních údajů Jaké zdroje konkrétních pomůcek k výkladu GDPR máme? Zhodnocení základních pojmů a pravidel pro zpracování osobních údajů (zejména na finančním trhu)  

Již proběhlo

Styly vedení lidí Role supervizora a teamleadera v Call centru a požadavky na jeho dovednosti Hlavní principy koučování Koučování jednotlivců a týmů Motivační faktory a jejich využití dle osobnostních typů Kritéria hodnocení pracovního výkonu a kvality práce v Call centru Jak plánovat osobní rozvoj podřízených? Problematické situace v Call centru...

Již proběhlo

Úvod, správa pohledávek Členění procesů vymáhání – rané, mimosoudní, soudní, exekuční vymáhání Rané vymáhací strategie Pre-collection Restrukturalizace Využití scoringových karet pro rizikovou  segmentaci dlužníků Formy kontaktu (SMS, dopis,…) Kampaně a jejich optimalizace Testování nových strategií  (Champion – Challenger) Mimosoudní a soudní vymáhání Interní vs. externí vymáhání proces výběru řízení výkonnosti...

Již proběhlo

Role Risk Managera při schvalování Základy schvalovacího procesu (Produkt Driven, Kanály/Sběr žádostí, Schvalování – 3 pilíře, Popis manuálních procesů) Datové zdroje (Interní, Externí a Big Data) Diskuze  

Již proběhlo

Insolvenční řízení očima věřitele, s přihlédnutím k zamýšlené novele INSz – obecné otázky (úpadek, subjekty a jejich dispoziční oprávnění, účinky insolvenčního řízení, věřitelské orgány, vztah insolvenčního a exekučního řízení, vymáhání pohledávek vůči dalším zavázaným subjektům) – věřitelský insolvenční návrh – přihlášky pohledávek – přezkum pohledávek – zpeněžování majetkové podstaty – postup...

Go to Top