Odborný seminář
GDPR – rok poté
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů nabylo účinnosti 25.května 2018. Důležitost sledování výkladové a rozhodovací praxe úřadů, relevantní judikatury a přístup významných správců a zpracovatelů osobních údajů Jaké zdroje konkrétních pomůcek k výkladu GDPR máme? Zhodnocení základních pojmů a pravidel pro zpracování osobních údajů (zejména na finančním trhu)
Odborný seminář
Vedení lidí a koučování pro teamleadery a supervisory call center
Styly vedení lidí Role supervizora a teamleadera v Call centru a požadavky na jeho dovednosti Hlavní principy koučování Koučování jednotlivců a týmů Motivační faktory a jejich využití dle osobnostních typů Kritéria hodnocení pracovního výkonu a kvality práce v Call centru Jak plánovat osobní rozvoj podřízených? Problematické situace v Call centru...
Odborný seminář
Vymáhání v retailu
Úvod, správa pohledávek Členění procesů vymáhání – rané, mimosoudní, soudní, exekuční vymáhání Rané vymáhací strategie Pre-collection Restrukturalizace Využití scoringových karet pro rizikovou segmentaci dlužníků Formy kontaktu (SMS, dopis,…) Kampaně a jejich optimalizace Testování nových strategií (Champion – Challenger) Mimosoudní a soudní vymáhání Interní vs. externí vymáhání proces výběru řízení výkonnosti...
Odborný seminář
Datové zdroje v retailovém schvalovacím procesu
Role Risk Managera při schvalování Základy schvalovacího procesu (Produkt Driven, Kanály/Sběr žádostí, Schvalování – 3 pilíře, Popis manuálních procesů) Datové zdroje (Interní, Externí a Big Data) Diskuze
Odborný seminář
Insolvence 3
Insolvenční řízení očima věřitele, s přihlédnutím k zamýšlené novele INSz – obecné otázky (úpadek, subjekty a jejich dispoziční oprávnění, účinky insolvenčního řízení, věřitelské orgány, vztah insolvenčního a exekučního řízení, vymáhání pohledávek vůči dalším zavázaným subjektům) – věřitelský insolvenční návrh – přihlášky pohledávek – přezkum pohledávek – zpeněžování majetkové podstaty – postup...